top of page

AKADEMIABASIC

Etapy współpracy

1. Rejestracja

Zarejestruj się na platformie  z 7-dniowym bezpłatnym okresem próbnym. Jeśli w tym czasie zrezygnujesz (możesz to zrobić tutaj), nie ponosisz żadnych kosztów

Przy płatności przelewem płacisz od razu i masz 7 dni na bezpłatny zwrot

3. Audyt WWW

Dla organizacji, które wykupiły dodatkowo aplikację do programu.

Na tym etapie, Webup! sprawdza za pośrednictwem narzędzia Page Speed Insights jakość strony www organizacji, sugerując ewentualne zmiany na potrzeby aplikacji do programu. 

5. PING + Assistant

W ramach zakupu akademii otrzymujesz bezpłatne 30 dni optymalizacji w ramach PING + Assistant. 

Po wdrożeniu kampanii na konto, PING + Assistant optymalizuję kampanie, w tym: wstrzymuje słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości,  dostosowuje typ strategii ustalania stawek, dba o poprawny rozwój kampanii.

Dodatkowo, na bieżąco otrzymujesz powiadomienia nt. kondycji wdrożonych kampanii.

2. Formularz onboardingowy

Dla organizacji, które wykupiły dodatkowo aplikację do programu lub ustawienie kampanii.

Dzięki formularzowi Webup! otrzymuje od organizacji wszystkie informacje i dokumenty do przeprowadzenia aplikacji do programu Google Ad Grants. 

4. Aplikacja o grant

Dla organizacji, które wykupiły dodatkowo aplikację do programu.

Na tym etapie, Webup! w imieniu organizacji aplikuje do programu. Rejestrujemy organizację w Google dla Organizacji Non-Profit i składamy podanie o grant.

6. Raport podsumowujący

Po 30 dniach optymalizacji kampanii przez PING + Assistant otrzymujesz raport podsumowujący zawierający wskazówki, dot. dalszego rozwoju konta. 

Aby być na bieżąco z polityką Google Ad Grants i mieć pewność jej przestrzegania, możesz opiekę konta korzystając z wariantu PING + Assistant.

 ❤️ 

bottom of page