top of page

AKADEMIAPRO

NAJWAŻNIEJSZE KORZYŚCI

W ramach Akademii PRO, organizacja otrzymuje przede wszystkim pełen dostęp do kursu Google Ad Grants (wartość 1599 zł), dzięki któremu może:

  • zdobyć grant i maksymalizować jego potencjał

  • uniknąć zablokowania konta (prowadzić kampanie zgodne z polityką Google Ad Grants)

Koszt: 7 dni bezpłatnie, potem 999 zł brutto/rok

Zawiera:

6.png

Kursy online (m.in. Google Ad Grants)

5.png

Pakiet Fundraisera

3.png

Cykliczny newsletter

4.png

Społeczność +1700 organizacji

Dodatkowo:

500 zł

8.png

Aplikacja do Google Ad Grants 

100% gwarancji na otrzymanie grantu

1000 zł

Ustawienie i optymalizacja pierwszych kampanii zgodnych z polityką Google Ad Grants

9.png

oszczędność min. 15h pracy

Etapy współpracy

1. Rejestracja

Zarejestruj się na platformie  z 7-dniowym bezpłatnym okresem próbnym. Jeśli w tym czasie zrezygnujesz (możesz to zrobić tutaj), nie ponosisz żadnych kosztów

Przy płatności przelewem płacisz od razu i masz 7 dni na bezpłatny zwrot

3. Aplikacja o grant

Dla organizacji, które wykupiły dodatkowo aplikację do programu.

Na tym etapie, Webup! w imieniu organizacji aplikuje do programu. Rejestrujemy organizację w Techsoup, Google dla Organizacji Non-Profit i składamy podanie o grant.

5. Uruchomienie kampanii

Dla organizacji, które wykupiły dodatkowo ustawienie kampanii.

Po Twojej akceptacji zaproponowanych kampanii, wprowadzamy ustalone kampanie na konto i przez najbliższy miesiąc optymalizujemy ich wyniki.

2. Formularz onboardingowy

Dla organizacji, które wykupiły dodatkowo aplikację do programu lub ustawienie kampanii.

Dzięki formularzowi Webup! otrzymuje od organizacji wszystkie informacje i dokumenty do przeprowadzenia aplikacji do programu Google Ad Grants. 

4. Propozycja kampanii

Dla organizacji, które wykupiły dodatkowo ustawienie kampanii. 

Po zakwalifikowaniu do programu Google Ad Grants, Twój opiekun przygotuje propozycję Twoich kampanii (w tym: opisów reklam, słów kluczowych, konwersji, itd.)

 ❤️ 

bottom of page