top of page
Szukaj


Powtórzone słowa
Zadbaj o to, aby słowa kluczowe nie powtarzały się na koncie. Powtórzone hasła mogą zwiększyć koszty kliknięć, lub ograniczyć wyświetlenia.
2 minut(y) czytania
16 wyświetleń


Jakość reklam
Upewnij się, że Twoje reklamy wykorzystują wszystkie 15 nagłówków i 4 opisy.
2 minut(y) czytania
28 wyświetleń


Odrzucone reklamy
Zadbaj o to, aby na Twoim koncie nie znajdowały się odrzucone reklamy. Jeśli reklama jest odrzucona, powinna zostać wstrzymana.
2 minut(y) czytania
16 wyświetleń


Liczba haseł
Na koncie powinno znajdować się min. 500 haseł. Staraj się, aby w każdej grupie reklam było między 15 a 30 haseł.
2 minut(y) czytania
20 wyświetleń


Konwersje w domenach
Według polityki Google Ad Grants w każdej z domen w kampaniach powinny być skonfigurowane i naliczać się konwersje.
2 minut(y) czytania
22 wyświetlenia


Wynik jakości (między 3 a 7)
Sprawdź powiązanie treści strony docelowej z hasłami, które osiągają wynik jakości między 3 a 7.
2 minut(y) czytania
22 wyświetlenia
bottom of page