CO TO JEST GOOGLE AD GRANTS?
W ramach programu, organizacja non-profit otrzymuje 10 000 dolarów miesięcznie w formie budżetu reklamowego przez czas nieokreślony, który może przeznaczyć na reklamę tekstową Google Ads.
Korzystasz z Google Ad Grants?
JAKIE SĄ KORZYŚCI PROGRAMU?
Budżet 40 tys. zł miesięcznie znacznie zwiększy ruch na stronie organizacji, pomoże pozyskać sponsorów, pozwoli na dotarcie do grupy docelowej.
Możesz: promować inicjatywy, pomagać podopiecznym, rekrutować wolontariuszy lub promować działalność gospodarczą NGO.
POLITYKA GOOGLE AD GRANTS
W ramach programu obowiązują zasady, aby konto mogło maksymalizować wyniki i uniknąć zablokowania.
Google nie informuje o błędach i
nie ostrzega przed zablokowaniem.
Dzięki Kursowi Google Ad Grants, PING (cykliczne audyty konta) lub PING + Assistant (cykliczne audyty konta z automatyczną optymalizacją) masz pewność przestrzegania Polityki Google Ad Grants.

O WEBUP!

2000+
Społeczność ponad 2000 organizacji non profit
8 lat
8 lat doświadczenia w marketingu NGO
Google Partner

Nasz zespół posiada status Google Partner
2 fundacje
2 organizacje prowadzone wewnętrznie
OFERTA

Najpopularniejsze
Akademia PRO
999 zł brutto/rok
Dla organizacji, które chcą we własnym zakresie realizować kampanie
bezpłatny zwrot w ciągu 7 dni
Zawiera:

Kursy online (m.in. Google Ad Grants)

Pakiet Fundraisera

Cykliczny audyt konta (co 90 dni)

Społeczność +2000 organizacji
Dodatkowo:
1000 zł

Aplikacja do Google Ad Grants
100% gwarancji na otrzymanie grantu
1000 zł

Jednorazowa konfiguracja konta i kampanii reklamowych
-
audyt strony www
-
weryfikacja reklamodawcy
-
konfiguracja śledzenia konwersji
-
propozycja i uruchomienie kampanii (do 3 tematów) zgodnych z polityką programu


Pakiet VIP
1200 zł brutto/msc (min. 3 msc)
1200 zł brutto opłata wdrożeniowa
Dla organizacji, które chcą mieć pewność wyników realizowanych kampanii
100% gwarancji na otrzymanie grantu
Zawiera:

Kursy online (m.in. Google Ad Grants)

Pakiet Fundraisera

Cykliczny newsletter

Społeczność +2000 organizacji

Aplikacja do Google Ad Grants

Opracowanie strategii promocji
(w tym: audyt strony www)

Stałe prowadzenie kampanii

Optymalizacja kampanii

Raportowanie wyników

Dedykowany certyfikowany opiekun
Pakiet SMART
149 zł brutto/msc (min. 12 msc)
lub 1300 zł brutto/ rok
Dla organizacji, które chcą oszczędzić na narzędziach IT
kupuję w opłacie rocznej
Zawiera:
Google Workspace dla nonprofit
-
100 TB przestrzeni dyskowej
-
poczta e-mail we własnej domenie
-
Google Meet bez limitu czasowego
-
moduł rezerwacji spotkań,
-
i wiele innych!
Oferujemy:
-
pomoc w aplikacji o zniżkę do Google,
-
konfigurację systemu,
-
kompleksowe wsparcie techniczne.
zarządzania zgodami cookie zgodnych z przepisami UE o consent mode
certyfikat SSL
darmowa implementacja i przedłużanie
przedłużanie domen
zakup domeny lub przedłużanie domen (do 3 domen)
Dodatkowo:
lub 500 zł brutto/ rok
strona internetowa stworzenie
i utrzymanie prostej strony - przykładowa strona tutaj
CASE STUDY

Sprawdź, czy warto wziąć udział i zobacz jak robią to inne organizacje non profit
WEBINARY

KURSY ONLINE

PAKIET FUNDRAISERA

Zniżki i bezpłatne technologie dla NGO
Czy wiesz, że dużo dostawców technologii oferuje zniżki dla NGO?
W Pakiecie Fundraisera zebraliśmy listę tych najważniejszych: zbiórki na YouTube, bezpłatna Canna PRO, czy bezpłatne strony www, itp.

NEWSLETTER

Praktyczne wskazówki marketingowe
W cyklicznym newsletterze, otrzymujesz wskazówki, które pomogą Ci znać się bardziej widocznym w internecie.
Będziesz na bieżąco z trendami marketingowymi NGO. Dzięki case study zobaczysz jak robią to najlepsze organizacje.

SPOŁECZNOŚĆ NGO

Grupa na Facebooku
Największa społeczność osób, które zajmują się marketingiem organizacji pozarządowych w Polsce.
Na grupie znajdziesz wszyskich specjalistów Webup! i ponad 2000 organizacji pozarządowych.


NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Co to jest Google Ad Grants?
Program jest skierowany do organizacji non profit (Fundacji, Stowarzyszeń). W ramach programu, każda kwalifikująca się organizacja ma dostęp do konta ads z odnawialnym miesięcznym budżetem reklamowym w wysokości 10 000 dolarów - możliwość reklamowania bez konieczności posiadania budżetu reklamowego?
Uczestnictwo w programie google ad grants jest przyznawane organizacjom non profit jednorazowo na czas nieokreślony.
Jak działa reklama w wyszukiwarce google?
Reklamy w sieci wyszukiwania (google adwords) - promowane w wyszukiwarce google linki do Twojej strony www zawierające nagłówek, opis oraz rozszerzenia wyświetlą się użytkownikom, którzy wyszukiwali frazy dodane do Twojego konta reklamowego. Dzięki temu skutecznie dotrzesz do Twojej grupy docelowej i przekierujesz użytkowników na Twoją stronę.
W przeciwieństwie do procesu pozycjonowania strony (SEO), który może zająć miesiące, efekty reklamy w wynikach wyszukiwania zobaczysz natychmiastowo.
Jak dołączyć do programu?
W programie google ad grants może wziąć udział każda organizacja pozarządowa mająca dobrą opinię. Nie jest wymagane posiadanie statusu OPP.
Podstawowe wymagane dokumenty dla większości organizacji pozarządowych to aktualny statut oraz odpis z KRS. Warunkiem zgłoszenia jest także deklaracja o niestosowaniu dyskryminacji przez organizację.
Proces rejestracji w programie trwa około 2 tygodnie.
W momencie akceptacji otrzymujesz zaproszenie do konta google ads z odnawialnym miesięcznym budżetem.
Jakie są wymagania programu?
Do podstawowych wymagań programu google ad grants należy:
-
CTR na poziomie min. 5% na poziomie konta google ads
-
odpowiedni wynik jakości haseł min. 3/10
-
odpowiedni wynik jakości reklam
-
brak pojedynczych haseł
-
brak ogólnych haseł
-
utworzenie śledzenia konwersji na koncie
-
wprowadzanie co najmniej jednej zmiany (w ciągu 90 dni) na koncie reklamowym
-
promowana strona www powinna być uzupełniona merytoryczną treścią
Jeśli konto nie przestrzega wyżej wymienionych zasad, zostanie zablokowane lub zlikwidowane (w zależności od powodu zablokowani) i reklamy przestaną być aktywne.
Czy można odblokować konto google grants?
Zazwyczaj tak, ale jest to proces długotrwały i indywidualny. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat odblokowania konta, umów się z naszym Zespołem na konsultację.
Moje konto reklamowe wydaje bardzo mały budżet. Jak to zmienić?
Jeżeli Twoje konto google wydaje poniżej 500 dolarów miesięcznie i kampania nie skupia się na bardzo niszowej grupie, zazwyczaj jest to sygnał, że kampania jest źle skonfigurowana. Możesz zlecić naszemu zespołowi przygotowanie audytu Twojego konta reklamowego - tutaj.
Jak rozliczany jest program?
Reklama tekstowa (Google Adwords) jest rozliczana w systemie PPC, co oznacza, że w ramach budżetu reklamowego, opłata pobierana jest jedynie w przypadku, kiedy użytkownik kliknie w reklamę i przejdzie na Twoją stronę.
Interpretacja księgowej:
W ramach google ad grants organizacja otrzymuje fakturę na kwotę 0 USD niezależnie od wykorzystanego "budżetu". Wartość wykorzystanego budżetu (określana i rozliczana na podstawie raportów generowanych na koncie reklamowym - ilość kliknięć, koszt kliknięcia) w ramach programu jest rozliczana jako nieodpłatne świadczenie, które otrzymujemy. Przy rozliczeniu korzystamy ze zwolnienia argumentując że służy ona nieodpłatnej działalności Fundacji .