top of page

Jak zdobyć więcej subskrybentów do swojej listy mailingowej

Zaktualizowano: 23 wrz 2021



Newsletter to nie tylko jedna z najstarszych metod marketingu internetowego, ale zdecydowanie jedna z najskuteczniejszych.

Taka forma marketingowa może okazać się szczególnie przekonująca, jeżeli rozpowszechniamy interesujące treści dla naszych odbiorców. Warto wykorzystać bezpośredni i osobisty kontakt z użytkownikami, który odbywa się jego prywatnej skrzynce odbiorczej.


Większość nowicjuszy w dziedzinie biuletynów słusznie inwestuje swoje wysiłki w tworzenie wysokiej jakości wiadomości e-mail, ale zaniedbuje inny krytyczny aspekt prowadzenia udanej listy mailingowej - zwiększenie wskaźnika subskrybentów w celu zwiększenia ich zasięgu marketingowego. Rzeczywiście, coraz więcej osób subskrybujących twoją listę mailingową nie jest łatwym zadaniem. Mimo to istnieją wyraźne działania, które można podjąć, które z pewnością można przełożyć na wymierne wyniki.


Ułatw subskrypcję

Proces subskrypcji musi przebiegać jak najsprawniej. Powinieneś dołączyć opcję subskrypcji (formularz subskrypcji) w widocznym miejscu na swojej stronie - na stronie głównej lub tworząc wyznaczoną stronę, która jest dostępna bezpośrednio z menu nawigacji.


Twórz Newslettery, którymi warto się podzielić

Jeśli Twoje biuletyny oferują świetne treści z cennymi informacjami, Twoi subskrybenci chętniej udostępnią je swoim kontaktom. W ten sposób pomagają zwiększyć zasięg dla nowych odbiorców i udostępniają biuletyny większej liczbie potencjalnych subskrybentów.

Pamiętaj, że świetna treść nie kończy się na pisanym tekście. Biuletyny muszą być tak zaprojektowane, aby wywarły wrażenie. Na szczęście możemy Ci w tym pomóc. Nasz zespół specjalizuje się w tworzeniu skutecznych newsletterów, które pomogą Ci dotrzeć do odbiorców.

Skontaktuj się z nami w celu omówienia newslettera najbardziej odpowiadającego Twoim potrzebom.


Promuj swoją listę mailingową

Chcesz się upewnić, że ludzie wiedzą o twojej niesamowitej liście mailingowej? Powiedz im o tym! Użyj swoich profili w mediach społecznościowych (biznesowych i osobistych), aby zachęcić ludzi do subskrybowania i podziel się próbką, dodając link do ostatniego biuletynu lub po prostu tytuł najbardziej udanego.

Możesz dodać krótką adnotację do swojej stopki w mailu, która wzywa do bezpośredniego działania („Dołącz do listy mailingowej!”). Oczywiście nie zapomnij dodać linku do formularza subskrypcji. Pamiętaj, że chcemy, aby proces rejestracji przebiegał możliwie bezproblemowo.


Zbierz informacje kontaktowe podczas eventów

Jeśli wchodzisz w interakcję z grupą docelową w czasie eventów, pamiętaj o przygotowaniu zgrabnego formularza rejestracyjnego i długopisu, trzymaj go przy wejściu lub przekaż w celu zebrania kontaktów. Może to zabrzmieć jak archaiczna metoda, ale nadal jest dość skuteczna. Zawsze korzystamy z tego tradycyjnego rozwiązania podczas organizowanych przez nas warsztatów, zdobywając nowe kontakty.


Zaproponuj dodatkowe korzyści dla subskrybentów

Daj subskrybentom wrażenie, że rejestrując się na liście mailingowej, wchodzą do ekskluzywnego klubu VIP, który jest uprawniony do specjalnych korzyści. Korzyści te mogą mieć postać dodatkowych informacji, kodów rabatowych, zaproszeń na wydarzenia, udziału w loteriach itp. Nie zapomnij wspomnieć o tych przywilejach, gdy apelujesz do potencjalnych subskrybentów.



Chcesz stworzyć profesjonalną kampanię e-mail marketingową? Skontaktuj się z naszym zespołem wysyłając maila na biuro@web-up.pl lub kontaktując się pod numerem +48 502 686 855


bottom of page