Reklama to bardzo ważny element każdej kampanii. To treść, która wyświetla się użytkownikowi po wpisaniu odpowiedniego zapytania w wyszukiwarce. Reklamy składają się z kilku kluczowych elementów, a każdy z nich pełni określoną rolę w przekazywaniu informacji użytkownikom. Główne elementy to:
Strona docelowa - miejsce, do którego trafi użytkownik po kliknięciu w reklamę.
Nagłówki - powinny być atrakcyjne, zwięzłe, przyciągające uwagę i odpowiadające na zapytanie użytkownika.
Opisy - obszar, w którym reklamodawca może dostarczyć dodatkowe informacje na temat produktu lub usługi. Opis powinien zawierać wszystkie ważne informacje i zachęcać do kliknięcia w reklamę.
Rozszerzenia - dodatkowe informacje lub linki, które można dodać do reklamy w celu zwiększenia jej wartości.
Reklamy tekstowe mają pewne ograniczenia, o których należy pamiętać.
15 nagłówków - 30 znaków tekstowych
4 opisy - 90 znaków tekstowych
Im więcej nagłówków i opisów dodasz, tym większa będzie skuteczność Twojej reklamy. Dlatego rekomendujemy wykorzystanie maksymalnego limitu treści.
Jak działa PING?
Program analizuje wszystkie aktywne kampanie (z pominięciem tych o typie inteligentnym). Jeżeli Twoje reklamy nie wykorzystują maksymalnego limitu treści (15 nagłówków, 4 tekstów reklam) - zostaniesz o tym poinformowany.
Edycja reklam
Wybierz grupę reklam i konkretną reklamę, którą chcesz edytować, a następnie kliknij w przycisk "Edytuj".
Wypełnij wszystkie rubryki: stronę docelową, nagłówki, opisy, rozszerzenia pamiętając o ograniczeniach.
PING
Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.
W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:
ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam
reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy
słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości
Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:
PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→
Masz pytania?
Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.
Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat
Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→
Comments