top of page

Jakość reklam

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Reklama to bardzo ważny element każdej kampanii. To treść, która wyświetla się użytkownikowi po wpisaniu odpowiedniego zapytania w wyszukiwarce. Reklamy składają się z kilku kluczowych elementów, a każdy z nich pełni określoną rolę w przekazywaniu informacji użytkownikom. Główne elementy to:

  • Strona docelowa - miejsce, do którego trafi użytkownik po kliknięciu w reklamę.

  • Nagłówki - powinny być atrakcyjne, zwięzłe, przyciągające uwagę i odpowiadające na zapytanie użytkownika.

  • Opisy - obszar, w którym reklamodawca może dostarczyć dodatkowe informacje na temat produktu lub usługi. Opis powinien zawierać wszystkie ważne informacje i zachęcać do kliknięcia w reklamę.

  • Rozszerzenia - dodatkowe informacje lub linki, które można dodać do reklamy w celu zwiększenia jej wartości.



Reklamy tekstowe mają pewne ograniczenia, o których należy pamiętać.


  • 15 nagłówków - 30 znaków tekstowych

  • 4 opisy - 90 znaków tekstowych


Im więcej nagłówków i opisów dodasz, tym większa będzie skuteczność Twojej reklamy. Dlatego rekomendujemy wykorzystanie maksymalnego limitu treści.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie (z pominięciem tych o typie inteligentnym). Jeżeli Twoje reklamy nie wykorzystują maksymalnego limitu treści (15 nagłówków, 4 tekstów reklam) - zostaniesz o tym poinformowany.


Edycja reklam

Wybierz grupę reklam i konkretną reklamę, którą chcesz edytować, a następnie kliknij w przycisk "Edytuj".



Wypełnij wszystkie rubryki: stronę docelową, nagłówki, opisy, rozszerzenia pamiętając o ograniczeniach.

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page