top of page

Konwersje w domenach

Konwersja w marketingu oznacza wykonanie przez użytkownika zamierzonej czynności na stronie internetowej. Śledzenie konwersji pozwala na mierzenie ważnych dla nas akcji takich jak darowizny, zakupy czy pobranie pliku.


Polityka Google Ad Grants

Skonfigurowanie konwersji na koncie jest wymagane przez politykę programu. Co najmniej jedna konwersja musi zostać naliczona w ciągu miesiąca.


Pamiętaj, że wybierając maksymalizację konwersji, nie jesteś ograniczony maksymalną stawką za kliknięcie wynoszącą 2 USD, tak jak w przypadku maksymalizacji liczby kliknięć. Dlatego warto skonfigurować konwersje na koncie reklamowym.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie strony docelowe w aktywnych kampaniach (z pominięciem kampanii inteligentnych i reklam dynamicznych), w perspektywie ostatnich 7 dni.


Jeśli w ciągu ostatnich 7 dni, na którejś z Twoich stron nie została naliczona konwersja - zostaniesz o tym powiadomiony.


Jak skonfigurować konwersje?

Aby skonfigurować konwersje, musisz zainstalować na stronie wtyczkę Google Tag Manager lub Google Analytics i połączyć je ze swoim kontem Google Ads.


Na początek stwórz jedną z podstawowych konwersji:

  • czas spędzony na stronie

  • kliknięcie w przycisk

  • wyświetlenie strony docelowej

  • głębokość scrolla


Jak możemy Ci pomóc?

Aby mieć pewność poprawności konfiguracji konwersji możesz to zlecić nam. W ramach usługi skonfigurujemy konwersje zgodnę z polityką programu Google Ad Grans, w tym:

  • czas spędzony na stronie - 5 sek

  • czas spędzony na stronie - 30 sek

  • czas spędzony na stronie - 2 min


 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page