top of page

Liczba grup reklam

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Struktura kampanii tekstowych w Google Ads składa się z kilku części, co umożliwia dokładne zarządzanie i optymalizację na poszczególnych etapach.


  • Kampania

  • Grupy reklamowe

  • Słowa kluczowe

  • Reklamy

  • Rozszerzenia


Każda kampania składa się grup reklamowych, które są zbiorami powiązanych słów kluczowych i reklam. Tworzenie odpowiednio zorganizowanych grup jest kluczowe dla skutecznej kampanii, ponieważ umożliwia dostosowanie treści reklam do konkretnych zapytań użytkowników.


Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, każda kampania musi składać się z co najmniej dwóch grup reklam.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na Twoim koncie reklamowym (z pominięciem tych o typie inteligentym).


Liczba grup reklam w kampanii jest przedstawiona po ewentualnych zmianach wprowadzonych przez program (w ramach PING + Assistant) - np. po wstrzymaniu grupy reklam ze zbyt mała liczbą reklam.


Jeżeli Twoje kampanie nie zawierają co najmniej dwóch grup reklam:

  • PING: Otrzymasz powiadomienie i wskazówki.

  • PING + Assistant: Program automatycznie wstrzyma kampanie, które są niezgodne z zasadami i poinformuje Cię o tym.


Jak dodać nową grupę reklam?

Aby dodać nową grupę reklam, kliknij w istniejącą kampanię, a następnie kliknij w (+) "Utwórz grupę reklam".


Dobierz odpowiednie słowa kluczowe, nagłówki, teksty reklam i skonfiguruj nową grupę reklam. Jeśli Twoja kampania została wcześniej wstrzymana - pamiętaj, aby ją ponownie aktywować.

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page