top of page

Liczba haseł

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Słowa kluczowe odgrywają kluczową rolę w kampaniach tekstowych Google. Dzięki nim możesz określić tematykę reklam i trafić do odpowiedniej grupy odbiorców.


Jednak nie zawsze więcej znaczy lepiej. Sugerujemy, aby w poszczególnych grupach znajdowało się 15-30 haseł. Jeśli jest ich mniej, reklama prawdopodobnie nie będzie generowała wyświetleń. Gdy jest ich więcej, najprawdopodobniej grupa może być rozdzielona na mniejsze, bardziej sprecyzowane grupy.


Na koncie powinno być łącznie min. 500 słów kluczowych, aby efektywnie wykorzystywać otrzymany budżet reklamowy.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na koncie reklamowym (oprócz tych o typie inteligentnym) i informuje Cię o stanie słów kluczowych.


Dowiesz się o ilości aktywnych haseł w Twoich grupach reklamowych, oraz łącznie na koncie - czy jest ich za mało bądź za dużo, wraz ze wskazówkami zmian.


Liczba słów kluczowych jest przedstawione po wszystkich zmianach wprowadzonych przez program (w ramach PING + Assistant) - np. po wstrzymaniu słów kluczowych z wynikiem jakości poniżej 3.


Jak dodać hasła?

Wybierz grupę reklam, do której chcesz dodać hasła i kliknij w (+) "Słowa kluczowe".



Użyj planera słów kluczowych, aby znaleźć najskuteczniejsze hasła.



Po wpisaniu kilku pomysłów, pojawią się inne zbliżone propozycje, które możesz wykorzystać w swojej kampanii.



Zaznacz wybrane hasła, skopiuj je i wklej do swojej grupy reklam.

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page