top of page

Lokalizacje

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Ustawienia lokalizacji pozwalają nam docierać z reklamą do użytkowników na konkretnym terytorium. Np. jeśli organizujesz wydarzenie w Krakowie i Twoją grupą docelową są osoby z tej okolicy, możesz promować się na obszarze małopolski.


Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, nie możesz kierować swoich reklam na wszystkie kraje i terytoria. Twoja kampania nie powinna mieć zbyt ogólnych ustawień, a w tym przypadku nie należy jej kierować do osób na całym świecie.


Błędne ustawienie lokalizacji, jest jedną z najczęstszych przyczyn zablokowania konta.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na koncie reklamowym, oprócz tych o typie inteligentnym.


Jeżeli Twoja lokalizacja jest ustawiona na "wszystkie kraje i terytoria":

  • PING: Otrzymasz powiadomienie i wskazówki do niezwłocznej poprawy.

  • PING + Assistant: Program automatycznie zmieni ustawienia lokalizacji na Polskę i poinformuje Cię, w której kampanii wystąpił błąd.


Jak zmienić ustawienia lokalizacji?

Po lewej stronie znajduje się pasek nawigacyjny, wybierz "Ustawienia" → "Ustawienia kampanii" i sprawdź gdzie kierowane są Twoje reklamy.



Jeśli mają błędną lokalizację, kliknij w wybraną kampanię i zmień ustawienia w zakładce "Lokalizacja".



 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page