top of page

Odrzucone reklamy

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Odrzucone reklamy to te, które zostały odrzucone przez Google ze względu na naruszenie zasad i wytycznych dotyczących reklam. Google ma szereg zasad, które reklamodawcy muszą przestrzegać, aby ich treści były akceptowane. Naruszenie tych zasad może prowadzić do odrzucenia reklamy lub nawet zablokowani konta.


Reklama może zostać:

  • odrzucona - oznacza to, że nie wyświetla się i nie generuje wyników

  • ograniczona - wyświetla się w odpowiedzi na zapytania użytkowników, ale w ograniczonym stopniu


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na Twoim koncie reklamowym (z pominięciem tych o typie inteligentnym).


Jeżeli na Twoim koncie pojawiają się odrzucone reklamy:

  • PING: Otrzymasz powiadomienie i wskazówki co należy zrobić.

  • PING + Assistant: Program automatycznie wstrzyma odrzuconą reklamę (aby konto nie zostało zablokowane) i poinformuje Cię o dalszych krokach.


Jak zmienić stan reklamy?

Istnieją dwie możliwości. Jeśli uważasz, że Twoje reklamy są zgodne z zasadami i zostały niesłusznie odrzucone - możesz odwołać się od tej decyzji.



Na początek musisz odnaleźć odrzuconą reklamę, nakierować wskaźnik na treść odrzucenia, a następnie kliknąć "Prześlij odwołanie".


Wybierz odpowiedni powód odwołania, a następnie kliknij "Prześlij".


Jeśli jednak Twoja reklama została odrzucona, ponieważ naruszyłeś regulamin - popraw ją (edytując jej treść) lub wstrzymaj.

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page