top of page

Rozszerzenia

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Rozszerzenia reklam w Google to dodatkowe informacje, które można dodać do standardowego tekstu reklamy w celu zwiększenia jej atrakcyjności i użyteczności. Komponenty pomagają dostarczyć potencjalnym klientom dodatkowe informacje, zachęcając ich do kliknięcia w reklamę. Istnieje kilka rodzajów rozszerzeń reklam w Google Ads. Oto kilka popularnych:


  • rozszerzenia linków do podstron

  • rozszerzenia objaśnień

  • rozszerzenia informacji

  • rozszerzenia telefonu

  • rozszerzenia lokalizacji


Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, w Twoich kampaniach powinny znaleźć się co najmniej cztery rozszerzenia linków do podstron, dwa objaśnienia i jedno rozszerzenie informacji.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na koncie reklamowym (oprócz tych o typie inteligentnym) i informuje Cię o ich stanie.


PING przyjmuje za aktywne rozszerzenia te, które w ciągu ostatnich 30 dni wygenerowały co najmniej 1 wyświetlenie. Nieaktywne rozszerzenia to te, które nie uzyskały żadnych wyświetleń w ciągu ostatnich 30 dni.



Jak dodać rozszerzenia?

W pasku nawigacyjnym wybierz "Reklamy i komponenty" → "Zasoby". Wybierz typ rozszerzenia, a następnie kliknij w (+) "Dodaj", uzupełnij treść i gotowe.



Jeśli Twój komponent nie generuje żadnych wyników, możesz go wstrzymać lub usunąć. Wybierz dane rozszerzenie, kliknij w kropkę znajdującą się przy jego nazwie i kliknij "Wstrzymaj".


 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page