top of page

Wynik optymalizacji i rekomendacje

Zaktualizowano: 27 mar

Wynik optymalizacji to szacunkowa wartość wyliczona przez Google Ads, która pokazuje ogólną skuteczność konta reklamowego. Wskaźnik powinien utrzymywać się na poziomie 100%, aby Twoje reklamy były często wyświetlane. W zakładce "rekomendacje" pojawiają się sugestie działań, które pozwolą Ci podnieść ten wynik.


Jak działa PING?

Program nie odczytuje wyniku optymalizacji na koncie. Informuje nas jednak o rekomendacjach, które się pojawiły (niektóre rodzaje nie są rozpoznawane). Zatem wynik jest oszacowywany na podstawie istniejących rekomendacji.


  • Jeśli na Twoim koncie są widoczne rekomendacje, oznacza to, że wynik optymalizacji nie jest równy 100%.

  • Jeśli program nie rozpozna żadnych zaleceń, otrzymasz instrukcję gdzie sprawdzić i odczytać wynik optymalizacji.

Jak zastosować lub odrzucić rekomendacje?

Rekomendacje są generowane przez system Google więc oznacza to, że nie zawsze są trafne. Poniżej przedstawiamy kilka typów, które warto rozważyć:

  • dodanie brakujących rozszerzeń w kampaniach

  • dodanie nagłówków do reklam

  • dodanie obrazów/logo do reklam

  • skonfigurowanie konwersji na koncie


Aby zastosować wybraną rekomendację, kliknij w niebieski przycisk, który widnieje obok komunikatu.


Istnieją również zalecenia, do których należy podchodzić krytycznie, np.:

  • usunięcie zbędnych/nieaktywnych słów kluczowych

  • zmiana strategii ustalania stawek

  • dodanie komponentów cenowych w rozszerzeniach

Aby odrzucić rekomendacje, wejdź w trzy kropki przy wyświetlanym komunikacie i kliknij "odrzuć".


Zarówno zaakceptowane jak i odrzucone rekomendacje sprawią, że wynik optymalizacji zostanie podniesiony.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.



 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


Comentarios


bottom of page