top of page

Wyniki konta

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Analiza wyników konta Google Ad Grants jest kluczowa dla efektywnego wykorzystania dostępnych środków reklamowych. Oto kilka kluczowych wskaźników, które warto analizować:

  • kliknięcia

  • wyświetlenia

  • CTR - współczynnik klikalności

  • śr. CPC

  • koszt

  • konwersje



Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, konto musi być aktywne i generować odpowiednie wyniki:

  • Posiadać min. 1 aktywną kampanię

  • CTR na poziomie min. 5%

  • co najmniej 1 konwersję w ciągu miesiąca


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wyniki na Twoim koncie reklamowym. Od teraz nie musisz sprawdzać wskaźników kampanii. Wszystkie informacje (wraz z objaśnieniami) otrzymasz w jednym miejscu


  • Analizie podlegają wszystkie kampanie, oprócz tych o typie inteligentnym - jeśli konto jest oznaczone jako "nieaktywne' upewnij się, czy na koncie nie znajdują się tylko kampanie inteligentne.

  • Wyniki są przedstawione dla wszyskich kampanii (wraz z wstrzymanymi) w perspektywie ostatnich 30 dni (począwszy od dnia wczorajszego) i są porównywane do tego samego okresu wstecz.

  • Informacje w sekcji "Wyniki konta" są przedstawione po wszystkich zmianach wprowadzonych przez program (w ramach PING + Assistant) - np. po wstrzymaniu kampanii ze zbyt mała liczbą grup reklam.



Jak odblokować konto?

Jeśli Twoje konto zostało zablokowane, sprawdź co przyczyniło się do tej decyzji.

  • Czy kampanie nie przestrzegały zasad polityki Google Ad Grants?

  • Czy powodem była strona internetowa niespełniająca wszystkich wymogów?


Aby odblokować konto, usuń z niego elementy, które są niezgodne z polityką programu, dodaj tymczasową kampanię, a następnie przejdź do procesu odwoływania. Po zalogowaniu, na twoim koncie będzie widniał komunikat z linkiem do formularza. Wypełnij go i zaczekaj na decyzję Google.


Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli Twoje konto jest nieaktywne, dodamy na nie kampanię zgodną z polityką Google Ad Grants. Jeśli na Twoim koncie są kampanie, które chcesz aby na nim zostały, ale nie osiągają one żadnych wyników, przebudujemy kampanie tak, aby zaczęły generować pierwsze wyświetlenia.


 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page