top of page

Typ stawki

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Typ strategii ustalania stawek to sposób, w jaki określasz stawki dla swoich reklam. Wyróżniamy różne rodzaje stawek, natomiast w ramach kampanii Google Ad Grants zalecamy rozpoczęcie od "Maksymalizacji kliknięć", a w kolejnym etapie wybranie "Maksymalizacji konwersji".


Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, przy wyborze "maksymalizacji kliknięć" należy ustawić maksymalny koszt za kliknięcie w wysokości 2 USD. Oznacza to, że koszt kliknięcia w reklamę nie może być wyższy niż 2 USD.


Jeśli korzystasz z Google Grants PRO, limit CPC wynosi 5 USD.


Aby uniknąć tego typu ograniczeń, zmień typ stawki na "maksymalizację konwersji". Pamiętaj jednak, że musisz mieć skonfigurowane konwersje na koncie i muszą się one naliczać


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na koncie reklamowym. Analizie podlegają Twoje wszystkie aktywne kampanie, oprócz tych o typie inteligentnym.


Jeżeli Twoje stawki będą ustawione błędnie:

  • PING: Otrzymasz powiadomienie i wskazówki do poprawy.

  • PING + Assistant: Program sprawdzi, czy w ciągu ostatnich 30 dni w kampania osiągnęła min. 3 konwersje. Jeśli tak - zmienimy typ stawki na maksymalizację konwersji. W innym wypadku zostanie ustawiona maksymalizacja kliknięć (z limitem 2 USD, 5 USD dla Google Grants PRO).


Jak ustawić typ stawki?

Na początek zastanów się jaki typ ustalania stawek powinny mieć Twoje kampanie. Czy powinny maksymalizować kliknięcia czy konwersje? Zacznij od sprawdzenia wyników.




Jeśli przy Twojej kampanii widnieją konwersje, możesz ustawić ich maksymalizację. Wejdź w ustawienia danej kampanii, kliknij w "Określanie stawek" i wybierz "Konwersje".


Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego śledzenia konwersji, zacznij od maksymalizacji kliknięć. Wybierz "Kliknięcia", ale pamiętaj, aby ustawić limit stawki CPC na 2 USD.


 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page