top of page
Etapy współpracy

1. Płatność i umowa

Współpracę rozpoczynamy od podpisania umowy (wzór umowy) oraz uiszczenia opłaty wdrożeniowej 1200 zł brutto. Na tym etapie organizacja otrzymuje także dostęp do akademii Webup!

Opłata wdrożeniowa podlega zwrotowi w przypadku nieotrzymania kwalifikacji do Google Ad Grants.

3. Audyt WWW

Na tym etapie, Webup! sprawdza za pośrednictwem narzędzia Page Speed Insights jakość strony www organizacji, sugerując ewentualne zmiany na potrzeby aplikacji do programu. 

5. Ankieta dot. kampanii

Po zakwalifikowaniu do programu Google Ad Grants będziemy prosić Cię o uzupełnienie ankiety dot. kampanii. W tym: informacje o Twojej grupie docelowej, cel kampanii, itd. 

Na tym etapie organizacja opłaca pierwszy miesiąc współpracy (1200 zł brutto) i rozpoczynamy działania. 

7. Uruchomienie kampanii

Po Twojej akceptacji zaproponowanych kampanii, wprowadzamy ustalone kampanie na konto.

2. Formularz onboardingowy

Dzięki formularzowi Webup! otrzymuje od organizacji wszystkie informacje i dokumenty do przeprowadzenia aplikacji do programu Google Ad Grants. W tym: statut, odpis z KRS, dane do rozliczeń, itd. 

Dla organizacji, które już korzystają z programu Google Ad Grants prosimy na tym etapie także o informacje nt. kampanii. Następnie organizacja przechodzi do kroku nr. 6.

4. Aplikacja o grant

Jeśli organizacja nie korzysta jeszcze z programu Google Ad Grants, Webup! w imieniu organizacji aplikuje do programu.

W tym: rejestracja Techsoup, rejestracja Google dla Organizacji Non-Profit, aplikacja o grant.

6. Audyt treści www i propozycja kampanii

Po zakwalifikowaniu do programu Google Ad Grants audytujemy treść Twojej strony internetowej, aby zmaksymalizować wyniki kampanii. Wraz z audytem otrzymujesz propozycję kampanii, w tym: opisów reklam, słów kluczowych, konwersji, itd.

 ❤️ 

...Stała współpraca:
9.png

Stałe prowadzenie kampanii

Gdy rozbudowujesz content swojej strony dodajemy nowe kampanie, grupy reklam i słowa kluczowe. W razie potrzebujemy zajmujemy się akceptacją dodatkowych domen do konta reklamowego. 

11.png

Optymalizacja kampanii

Monitorujemy rozwój kampanii w odniesieniu do polityki Google Ad Grants. W tym przede wszystkim dostosowujemy ustawienia kampanii, monitorujemy skuteczność reklam, słów kluczowych, oraz jakość Twojej strony www. 

10.png

Raportowanie wyników

Co 30 dni otrzymujesz od nas pełen raport dot. Twoich kampanii oraz strony www. W przypadku, gdy widzimy potrzebę aktualizacji strony www jesteś o tym informowany. Zobacz przykładowy raport.

12.png

Dedykowany opiekun

Za całość współpracy odpowiada przypisany do Ciebie Account Manager dostępny mailowo i telefonicznie. Dodatkowo po pierwszych 30 dniach kampanii masz możliwość umawiania spotkań online z opiekunem.

7.png

Cykliczne audyty www

Monitorujemy rozwój Twojej strony www. Gdy wprowadzasz na niej zmiany strukturalne, lub zmiany treści przygotowujemy dla Ciebie audyt pod kątem skuteczności aktywnych kampanii.

8.png

Rozbudowa współpracy

Gdy potrzebujesz pomocy w innym zakresie, m.in: prowadzeniu social mediów,  kampanii Meta Ads, płatnych kampanii Google Ads, itd. masz możliwość rozbudowy pakietu VIP o te usługi. 

bottom of page