Etapy współpracy
1. Płatność i umowa
Współpracę rozpoczynamy od podpisania umowy (wzór umowy) oraz uiszczenia opłaty wdrożeniowej 1200 zł brutto. Na tym etapie organizacja otrzymuje także dostęp do akademii Webup!
Opłata wdrożeniowa podlega zwrotowi w przypadku nieotrzymania kwalifikacji do Google Ad Grants.
3. Audyt WWW
Na tym etapie, Webup! sprawdza za pośrednictwem narzędzia Page Speed Insights jakość strony www organizacji, sugerując ewentualne zmiany na potrzeby aplikacji do programu.
5. Ankieta dot. kampanii
Po zakwalifikowaniu do programu Google Ad Grants będziemy prosić Cię o uzupełnienie ankiety dot. kampanii. W tym: informacje o Twojej grupie docelowej, cel kampanii, itd.
Na tym etapie organizacja opłaca pierwszy miesiąc współpracy (1200 zł brutto) i rozpoczynamy działania.
7. Uruchomienie kampanii
Po Twojej akceptacji zaproponowanych kampanii, wprowadzamy ustalone kampanie na konto.
2. Formularz onboardingowy
Dzięki formularzowi Webup! otrzymuje od organizacji wszystkie informacje i dokumenty do przeprowadzenia aplikacji do programu Google Ad Grants. W tym: statut, odpis z KRS, dane do rozliczeń, itd.
Dla organizacji, które już korzystają z programu Google Ad Grants prosimy na tym etapie także o informacje nt. kampanii. Następnie organizacja przechodzi do kroku nr. 6.
4. Aplikacja o grant
Jeśli organizacja nie korzysta jeszcze z programu Google Ad Grants, Webup! w imieniu organizacji aplikuje do programu.
W tym: rejestracja Techsoup, rejestracja Google dla Organizacji Non-Profit, aplikacja o grant.
6. Audyt treści www i propozycja kampanii
Po zakwalifikowaniu do programu Google Ad Grants audytujemy treść Twojej strony internetowej, aby zmaksymalizować wyniki kampanii. Wraz z audytem otrzymujesz propozycję kampanii, w tym: opisów reklam, słów kluczowych, konwersji, itd.
❤️
...Stała współpraca:
Stałe prowadzenie kampanii
Gdy rozbudowujesz content swojej strony dodajemy nowe kampanie, grupy reklam i słowa kluczowe. W razie potrzebujemy zajmujemy się akceptacją dodatkowych domen do konta reklamowego.
Optymalizacja kampanii
Monitorujemy rozwój kampanii w odniesieniu do polityki Google Ad Grants. W tym przede wszystkim dostosowujemy ustawienia kampanii, monitorujemy skuteczność reklam, słów kluczowych, oraz jakość Twojej strony www.
Raportowanie wyników
Co 30 dni otrzymujesz od nas pełen raport dot. Twoich kampanii oraz strony www. W przypadku, gdy widzimy potrzebę aktualizacji strony www jesteś o tym informowany. Zobacz przykładowy raport.
Dedykowany opiekun
Za całość współpracy odpowiada przypisany do Ciebie Account Manager dostępny mailowo i telefonicznie. Dodatkowo po pierwszych 30 dniach kampanii masz możliwość umawiania spotkań online z opiekunem.
Cykliczne audyty www
Monitorujemy rozwój Twojej strony www. Gdy wprowadzasz na niej zmiany strukturalne, lub zmiany treści przygotowujemy dla Ciebie audyt pod kątem skuteczności aktywnych kampanii.
Rozbudowa współpracy
Gdy potrzebujesz pomocy w innym zakresie, m.in: prowadzeniu social mediów, kampanii Meta Ads, płatnych kampanii Google Ads, itd. masz możliwość rozbudowy pakietu VIP o te usługi.