top of page

Jakość Strony www

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Skuteczna reklama to nie tylko nagłówki, treści reklamowe i słowa kluczowe, których używamy przy tworzeniu kampanii. To także dobrej jakości strona docelowa. Im lepsza jakość, rozbudowane i dopasowane treści, tym większa skuteczność naszej promocji.


Ważne są tutaj również kwestie techniczne, o których mówią właśnie wyniki Page Speed Insight. Google w ostatnim czasie bardzo zwraca uwagę na te wskaźniki, ponieważ chce pokazywać użytkownikom wyłącznie strony dobrej jakości. Aby zwiększyć skuteczność reklam Google, warto zadbać o optymalizację strony pod kątem szybkości ładowania, dostępności, SEO i ogólnego doświadczenia użytkownika.


Narzędzie PageSpeed Insight może dostarczyć Ci wiele przydatnych informacji na ten temat i pomóc w identyfikacji obszarów do poprawy.



Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, organizacja musi posiadać funkcjonującą oraz odpowiednio zoptymalizowaną stronę internetową, zawierającą istotne informacje o misji, celach i projektach organizacji. Strona musi mieć także zainstalowany SSL.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie strony internetowe wykorzystywane w Twoich reklamach (zarówno domeny jak i subdomeny). Otrzymujesz informacje o wynikach strony w wersji desktopowej oraz mobilnej.


Każda z sekcji powinna mieć wyniki na poziomie min. 90 punktów.


Jak sprawdzić wyniki?

Aby sprawdzić szczegółowe wyniki dla Twojej strony internetowej, wejdź na Page Speed Insight i wklej adres URL Twojej domeny.



Zobaczysz wyniki wskaźników w poszczególnych obszarach. Poniżej tej sekcji znajdują się wyjaśnienia wraz ze wskazówkami co należy poprawić.


Niektóre wyniki Page Speed Insights mogą różnić się o mniej więcej 10-15% po kolejnej próbie ich wygenerowania, w zależności od serwera Google, na którym jest testowana strona.


Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli chcesz zoptymalizować swoją stronę www i upewnić się, że Twoje reklamy będą częściej wyświetlane użytkownikom, możesz zlecić to nam:

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page