top of page

Pojedyncze słowa kluczowe

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Słowa kluczowe to najważniejszy element w kampaniach tekstowych. Użytkownicy wpisują je w wyszukiwarce, a Twoja reklama odpowiada na ich zapytanie.


Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, na koncie nie mogą znajdować się pojedyncze słowa kluczowe.


Zamiast pojedynczego słowa "fundacja", użyj bardziej szczegółowego hasła, np. "fundacja dobroczynna", "fundacja dla dzieci".


Istnieje jednak kilka wyjątków. Poniżej przedstawiamy listę pojedynczych haseł, których możesz używać w kampaniach:

  • dobroczynność

  • darować

  • darowizna

  • NGO

  • NGOsy

  • nonprofit

  • nonprofits

  • charytatywne

  • bezdomny

  • bezdomność

  • MOOC

  • samobójstwo

  • dręczenie

  • ofiara

  • dręczyciel

  • molestujący

  • molestowanie

  • gwałt

  • wyzysk

  • uzależnienie

  • stygmatyzacja

  • nękanie

  • nękający

  • nękany

  • cybernękanie

  • aborcja

  • adopcja

  • lesbijka

  • gej

  • biseks

  • transseksualizm

  • obojnak

  • LGBT

  • LGBT+

  • LGBTQ

  • LGBTI


Pełną listę dozwolonych pojedynczych słów kluczowych znajdziesz - tutaj.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na Twoim koncie reklamowym (z pominięciem tych o typie inteligentnym).


Jeżeli Twoje kampanie zawierają pojedyncze słowa kluczowe:

  • PING: Otrzymasz powiadomienie i wskazówki.

  • PING + Assistant: Program automatycznie wstrzyma hasła, które naruszają politykę programu Google Ad Grants.


Jak usunąć pojedyncze hasła na koncie?

W pasku nawigacyjnym po lewej stronie wybierz "Wyszukiwane słowa kluczowe". Zobaczysz wszystkie hasła, które znajdują się w Twoich kampaniach.


Użyj lupki, aby odszukać pojedyncze słowo kluczowe, a następnie kliknij w kropkę obok hasła i wybierz "Usuń".



 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page