top of page
Szukaj

3 minut(y) czytania
Wyniki konta
Według polityki Google Ad Grants, konto musi być aktywne (posiadać min. 1 aktywną kampanię) i generować odpowiednie wyniki.
44 wyświetlenia

2 minut(y) czytania
Wynik optymalizacji i rekomendacje
Zadbaj o to, aby wynik optymalizacji wynosił 100%. Dzięki temu Twoje reklamy będą częściej wyświetlane użytkownikom.
24 wyświetlenia

2 minut(y) czytania
Powtórzone słowa
Zadbaj o to, aby słowa kluczowe nie powtarzały się na koncie. Powtórzone hasła mogą zwiększyć koszty kliknięć, lub ograniczyć wyświetlenia.
16 wyświetleń

2 minut(y) czytania
Jakość reklam
Upewnij się, że Twoje reklamy wykorzystują wszystkie 15 nagłówków i 4 opisy.
27 wyświetleń

2 minut(y) czytania
Odrzucone reklamy
Zadbaj o to, aby na Twoim koncie nie znajdowały się odrzucone reklamy. Jeśli reklama jest odrzucona, powinna zostać wstrzymana.
16 wyświetleń

2 minut(y) czytania
Liczba haseł
Na koncie powinno znajdować się min. 500 haseł. Staraj się, aby w każdej grupie reklam było między 15 a 30 haseł.
19 wyświetleń
bottom of page