top of page
Szukaj


Zasady Google Ad Grants: Dlaczego twoje kampanie nie działają?
Jeśli Twoja organizacja posiada już konto Google Ad Grants, ale nie maksymalizuje wyników, obejrzyj nasz webinar
4 minut(y) czytania


Jakość Strony www
Według polityki Google Ad Grants, strona www powinna być odpowiednio zoptymalizowana oraz zwierać istotne informacje nt. organizacji.
3 minut(y) czytania


Certyfikat SSL
Według polityki Google Ad Grants, strona internetowa używana w reklamach musi posiadać aktywny certyfikat SSL.
2 minut(y) czytania


Strony docelowe
W ramach programu możesz kierować swoje reklamy na różne witryny, ale każda z nich musi zostać zgłoszona i zaakceptowana przez Google.
3 minut(y) czytania


Wyniki konta
Według polityki Google Ad Grants, konto musi być aktywne (posiadać min. 1 aktywną kampanię) i generować odpowiednie wyniki.
3 minut(y) czytania


Wynik optymalizacji i rekomendacje
Zadbaj o to, aby wynik optymalizacji wynosił 100%. Dzięki temu Twoje reklamy będą częściej wyświetlane użytkownikom.
2 minut(y) czytania
bottom of page
